Projekt EnergyMan vznikl na podporu klientů, pro jejich snadnější využívání služeb v energiích.
Fotovoltaika je obor techniky, který se zabývá využitím energie slunečního záření pro výrobu elektrické energie.
Jsou alternativním zdrojem výroby tepla. Efektivně nahrazují systémy vytápění plynem, tuhými palivy a elektřinou.
obchodní společnosti: ProCreators, s.r.o.
se sídlem: Spálená 480/1, Brno – Střed, 602 00, Brno
identifikační číslo: 07150067
zapsané v obchodním rejstříku vedeném u krajského soudu v Brně, oddíl C , vložka 106461/KSBR, pro prodej zboží prostřednictvím on-line webové stránky umístěné na internetové adrese: www.cennesluzby.cz
1.1 Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) obchodní společnosti: ProCreators, s.r.o., se sídlem: 106461/KSBR (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě rámcové smlouvy (dále jen „rámcová smlouva“) uzavírané mezi poskytovatelem a jinou fyzickou, nebo právnickou osobou (dále jen „klient“) prostřednictvím internetové stránky poskytovatele. Internetová stránka je prodávajícím provozována na webové stránce umístěné na internetové adrese: cennesluzby.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní stránky“).
1.2 Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy fyzická osoba či právnická osoba, která má v úmyslu koupit službu od prodávajícího, jedná v zastoupení za osobu či osoby, jež se přímo týká rámec poskytované služby. V takových případech nelze službu zakoupit.
1.3 Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v rámcové smlouvě poskytovaných služeb. Odchylná ujednání v rámcové smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
1.4 Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí rámcové smlouvy služeb. Rámcová smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Rámcovou smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
1.5 Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
2.1 Veškerá prezentace služeb umístěná ve webovém rozhraní je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít rámcovou smlouvu ohledně těchto služeb. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
2.2 Webové rozhraní internetové stránky obsahuje informace o službách, a to včetně uvedení cen jednotlivých služeb pokud je tomu jejich charakter umožněn, jestliže tyto služby ze své podstaty nemohou být vzaty zpět obvyklou cestou smluvního ujednání. Ceny služeb jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny služeb zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní internetové stránky. Ceny služeb nejsou přizpůsobovány osobě kupujícího na základě automatizovaného rozhodování. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít rámcovou smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
2.3 Webové rozhraní internetové stránky obsahuje také informace o navrácení části, či celé kupní ceny za sjednané služby. V případě, kdy prodávající nabízí navrácení části ceny, je předpokladem vzniku práva na navrácení části sjednané ceny za službu na straně kupujícího zaplacení minimální celkové kupní ceny sjednané služby ve výši stanovené ve webovém rozhraní internetové stránky. V případě, kdy dojde k částečnému odstoupení od rámcové smlouvy kupujícím a celková kupní cena za službu, u které nedošlo k odstoupení od smlouvy kupujícím, nedosahuje minimální výše, jež je potřebná pro vznik práva na navrácení podle předchozí věty, právo kupujícího na navrácení ceny za službu zaniká a kupující je povinen službu prodávajícímu uhradit. Podmínkou navrácení části, či celkové ceny za službu kupujícímu je nevyužití alespoň části služby za nepředvídatelných okolností, jako jsou např.: úmrtí ad. pozbytí možnosti odebrání – ( využití ) zakoupené služby.
2.4 Pro objednání služby kontaktuje kupující prodávajícího ve webovém rozhraní internetové stránky písemně, či telefonicky. Kontaktní formulář obsahuje zejména informace o nacionálech – (jméno, příjmení, telefon, email, předmět kontaktování, telefon prodávajícího a provozní doba služeb).
2.4.1 (objednávanou službu kupující objedná telefonicky či vložením do elektronického kontaktního formuláře webového rozhraní internetové stránky),
2.4.2 způsob úhrady kupní ceny služeb požaduje-li kupující. Není-li kupujícím vyžadováno, údaje o rozsahu požadovaných služeb jsou na individuálním ujednání, není-li stanoveno standartními podmínkami v rámcové smlouvě jinak.
2.5 Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit vstupní údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Kontaktujte nás“ a „Poslat“,. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v kontaktním formuláři, (dále jen „elektronická adresa kupujícího“).
2.6 Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru poptávky (množství služeb, výše kupní ceny ) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
2.7 Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací) či podpisem rámcové smlouvy, jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.
2.8 Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání rámcové smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením rámcové smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
3.1 Cenu služeb a případné náklady spojené s dodáním služeb dle rámcové smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
Bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č.: 2401866867/2010, vedený u společnosti FIO Banka, a.s. (dále jen „účet prodávajícího“);
3.2 Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
3.3 Prodávající může požadovat od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu předem – (předplatné). Tímto není dotčeno ustanovení čl. 4.6 obchodních podmínek ohledně povinnosti uhradit kupní cenu zboží předem.
3.4 V případě platby v hotovosti je kupní cena splatná při naplnění služeb či formou předplatného, nebylo-li dohodnuto jinak. V případě bezhotovostní platby je kupní cena služeb splatná předem, nebo maximálně do 30 dnů od uzavření rámcové smlouvy,
nebylo-li dohodnuto jinak individuálním ujednáním.
3.5 V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhradit kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.
3.6 Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 3.6), požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před naplněním služby kupujícímu.
3.7 Případné slevy z ceny služeb poskytnuté prodávající kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.
3.8 Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě rámcové smlouvy kupujícímu daňový doklad – ( fakturu ). Prodávající není plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny služeb a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího.
4.1 Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce:
4.1.1 Služby nastavené podle požadavků kupujícího nebo přizpůsobeného jeho osobním potřebám.
4.2 Nejedná-li se o případ, kdy nelze od rámcové smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 a odst. 2 občanského zákoníku právo od rámcové smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů ode dne, kdy kupující nebo jím určená třetí osoba v jeho zastoupení:
4.2.1 neměla možnost čerpat služby v plném sjednaném rozsahu , nebo bylo-li znemožněno obdržet služby v plném rozsahu zapříčiněno faktorem na straně prodávajícího,
4.2.2 prodávající podle smluvních podmínek rámcové smlouvy nedostál garance zodpovědnosti za vzniklou újmu při splnění podmínek rámcové smlouvy kupujícím,
4.2.3 prodávající neprodloužil zplnomocnění v zastoupení kupujícího, pro účely potřebné k naplnění služby a kupující si již nepřál zplnomocnění dále prodloužit. Podmínky určují platné zplnomocnění na dobu 12 měsíců od data podpisu, pro účely vykonávání služeb prodávajícího, bez možnosti automatického prodloužení.
4.3 Odstoupení od rámcové smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě do 15 dní od nabití skutečností, vyplývajících z 4.2.1., 4.2.2. a 4.2.3. Pro odstoupení od rámcové smlouvy může kupující využít vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu rámcové smlouvy. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího info@cennesluzby.cz.
4.4 V případě odstoupení od rámcové smlouvy se rámcová smlouva ruší dnem doručení. Služby kupující přestává využívat bezprostředně po odeslání výpovědi. Lhůta podle předchozí věty je zachována, pokud kupující odešle výpověď v souladu s VOP rámcové smlouvy. Odstoupí-li kupující od rámcové smlouvy, nese kupující náklady spojené s využitím rámcové smlouvy služeb do data doručení výpovědi.
4.5 V případě odstoupení od rámcové smlouvy dle čl. 4.2. obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od doručení odstoupení od rámcové smlouvy kupujícímu, za předpokladu, že služba z důvodu nenadálých průtahů pokračovala i po jejím vypovězení. Pouze však za období nevyužitého pro čerpání služby od data doručení výpovědi. A to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než prodávající obdrží výpověď, nebo než mu kupující prokáže skutečnost, podle které je vypovězení rámcové smlouvy důvodné.
4.6 V případech, kdy má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je prodávající také oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby vyčerpání služeb kupujícím. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím, za skutečností řídících se VOP rámcové smlouvy.
5.1 Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
5.2 Je-li předmětem koupě hmotná movitá věc, která je propojena s digitálním obsahem nebo službou digitálního obsahu takovým způsobem, že by bez nich nemohla plnit své funkce (dále jen „věc s digitálními vlastnostmi“), použijí se ustanovení ohledně odpovědnosti za vady prodávajícího také na poskytování digitálního obsahu nebo služby digitálního obsahu, i když je poskytuje třetí osoba. To neplatí, je-li z obsahu rámcové smlouvy i z povahy služby zjevné, že jsou poskytovány samostatně.
5.3 Prodávající odpovídá kupujícímu, že služba při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že služba:
5.3.1 odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem,
5.3.2 je vhodná k účelu, pro který ji kupující požaduje a s nímž prodávající souhlasil, a
5.3.3 je dodána s ujednanýmy pokyny k užití.
5.4 Prodávající odpovídá kupujícímu, že vedle ujednaných vlastností:
5.4.1 Je služba vhodná k účelu, k němuž se služba tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li technických norem,
5.4.2 služba množstvím, a dalšími vlastnostmi, včetně funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem služeb téhož druhu, které může kupující rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná prodávajícím nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením, ledaže prodávající prokáže, že si ho nebyl vědom nebo že bylo v době uzavření rámcové smlouvy upraveno alespoň srovnatelným způsobem, jakým bylo učiněno, anebo že na rozhodnutí o koupi nemohlo mít vliv,
5.4.3 je služba dodána ve své podstatě, včetně všech jejích aspektů, či jiných pokynů k jejímu naplnění, které může kupující rozumně očekávat, a
5.4.4 služba odpovídá podmínkám, nebo předloze, kterou prodávající kupujícímu poskytl před uzavřením rámcové smlouvy.
5.5 Ustanovení čl. 7.4 obchodních podmínek se nepoužije v případě, že prodávající kupujícího před uzavřením rámcové smlouvy zvlášť upozornil, že se některá vlastnost služeb liší a kupující s tím při uzavírání kupní smlouvy výslovně souhlasil.
5.6 Prodávající odpovídá kupujícímu také za újmu způsobenou nesprávným užitím služby, která byla podle rámcové smlouvy poskytnuta prodávajícím nebo na jeho odpovědnost. To platí i v případě, že byla služba poskytnuta kupujícím a újma byla způsobena v důsledku nedostatku podání informací, které k ní poskytl prodávající nebo poskytovatel digitálního obsahu nebo služby digitálního obsahu, jde-li o věc s digitálními vlastnostmi.
5.7 Projeví-li se újma v průběhu jednoho roku od převzetí služby, má se za to, že služba byla nedostatečně poskytnuta již při převzetí, ledaže to povaha služby nebo újmy vylučuje. Tato doba neběží po dobu, po kterou kupující nemůže službu užívat, v případě, že vadu vytkl oprávněně.
5.8 Je-li předmětem koupě služba s digitálními vlastnostmi, prodávající zabezpečí, že budou kupujícímu poskytovány ujednané aktualizace digitálního obsahu nebo služby digitálního obsahu. Vedle ujednaných aktualizací prodávající zabezpečí, že budou kupujícímu poskytovány aktualizace, které jsou nezbytné, aby si služba po využití uchovala vlastnosti podle obchodních podmínek, a že bude na jejich dostupnost upozorněn
5.8.1 po dobu dvou let, má-li být podle rámcové smlouvy digitální obsah nebo služba digitálního obsahu poskytovány soustavně po určitou dobu, a je-li ujednáno poskytování po dobu delší dvou let, po celou tuto dobu,
5.8.2 po dobu, po kterou to kupující může rozumně očekávat, má-li být podle rámcové smlouvy digitální obsah nebo služba digitálního obsahu poskytnuty jednorázově; to se posoudí podle druhu a účelu služby, povahy digitálního obsahu nebo služby digitálního obsahu a s přihlédnutím k okolnostem při uzavření rámcové smlouvy a povaze závazku.
5.9 Ustanovení obchodních podmínek neplatí v případě, že prodávající kupujícího před uzavřením rámcové smlouvy zvlášť upozornil, že aktualizace poskytovány nebudou a kupující s tím při uzavírání kupní smlouvy výslovně souhlasil.
5.10 Neprovedl-li prodávající aktualizaci v přiměřené době, nemá práva z újmy, která vznikla pouze v důsledku neprovedené aktualizace. To neplatí v případě, že kupující nebyl upozorněn na aktualizaci nebo na důsledky jejího neprovedení anebo aktualizaci neprovedl či ji provedl nesprávně v důsledku nedostatku v podání informací kupujícímu. Má-li být podle rámcové smlouvy digitální obsah nebo služba digitálního obsahu poskytovány soustavně po určitou dobu a projeví-li se nebo vyskytne-li se újma v době podle obchodních podmínek, má se za to, že jsou digitální obsah nebo služba digitálního obsahu poskytovány vadně.
5.11 Kupující může vytknout újmu, která se na službě projeví v době dvou let od převzetí. Je-li předmětem koupě služba s digitálními vlastnostmi a mají-li být podle rámcové smlouvy digitální obsah nebo služba digitálního obsahu poskytovány soustavně po určitou dobu, může kupující vytknout újmu, která se na nich vyskytne nebo projeví v době dvou let od převzetí. Jeli však rámcová smlouva spolu se službou na takovouto dobu uzavřena. Má-li být plněno po dobu delší dvou let, má kupující právo z újmy, která se vyskytne nebo projeví v této době. Vytkl-li kupující prodávajícímu újmu oprávněně, doba pro vytčení újmy na službě neběží po dobu, po kterou kupující nemůže věc užívat.
5.12 Má-li služba vadu, může kupující požadovat její odstranění. Podle své volby může požadovat dodání nové služby bez vady nebo požadovat její úpravu, ledaže je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný; to se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by služba měla bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro kupujícího. Prodávající může odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by služba měla bez vady.
5.13 Prodávající odstraní vadu v přiměřené době po jejím vytknutí tak, aby tím kupujícímu nezpůsobil značné obtíže, přičemž se zohlední povaha služby a účel, pro který kupující službu koupil. K odstranění vady převezme prodávající službu na vlastní náklady. Vyžaduje-li to ukončení služby, jejíž užití v začátku bylo provedeno v souladu s povahou a účelem služby předtím, než se vada projevila, prodávající provede ukončení vadných částí služby a založení opravené nebo nové služby anebo uhradí náklady s tím spojené.
5.14 Kupující může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od rámcové smlouvy, pokud:
5.14.1 prodávající vadu odmítl odstranit nebo ji neodstranil v souladu s obchodními podmínkami,
5.14.2 se vada projeví opakovaně,
5.14.3 je vada podstatným porušením rámcové smlouvy, nebo
5.14.4 je z prohlášení prodávajícího nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro kupujícího.
5.15 Je-li vada služby nevýznamná, kupující nemůže odstoupit od rámcové smlouvy (ve smyslu nedotčení se vadou kupujícího, která by ho poškodila či omezila újmou vyplývající ze vztahu a povahy služby, dle obchodních podmínek); má se za to, že vada služby je nevýznamná. Odstoupí-li kupující od rámcové smlouvy, prodávající vrátí kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu poté, co obdrží průkazné materiály nebo co mu kupující prokáže, že je služba vadná či poškozující na straně kupujícího.
5.16 Vadu lze vytknout prodávajícímu, u kterého byla služba koupena. Je-li však k opravě určena jiná osoba, která je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, kupující vytkne vadu tomu, kdo je určen k provedení opravy, nebo náprava služby.
5.17 S výjimkou případů, kdy je k provedení opravy-nápravy služby určena jiná osoba, je prodávající povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment poskytovaných služeb, případně i ve svém sídle, na svých internetových stránkách, nebo prostorách kupujícího, je-li tomu povaha reklamace služby umožněna. Prodávající je povinen kupujícímu vydat při uplatnění reklamace písemné potvrzení, ve kterém uvede datum, kdy kupující reklamaci uplatnil, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje a kontaktní údaje kupujícího pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy či náhrady nové služby.
5.18 Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena a kupující o tom musí být informován nejpozději do šedesáti (60) dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Je-li předmětem závazku poskytnutí digitálního obsahu, včetně digitálního obsahu dodaného na hmotném nosiči, nebo služby digitálního obsahu, musí být reklamace vyřízena v přiměřené době s přihlédnutím k povaze digitálního obsahu nebo služby digitálního obsahu a k účelu, pro nějž je kupující požadoval.
5.19 Po marném uplynutí lhůty podle obchodních podmínek může kupující od kupní smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu.
5.20 Prodávající je povinen vydat kupujícímu potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.
5.21 Práva z odpovědnosti za újmu a vady na službě může kupující konkrétně uplatnit zejména elektronickou poštou na adrese: info@cennesluzby.cz, telefonicky na čísle: +420607790539 či osobně na adrese: Spálená 480/1, Brno, 602 00. V případě virtuálního sídla na jakékoliv pobočce, o jejíž adrese je povinen prodávající informovat kupujícího bezprostředně při poskytnutí služby kupujícímu.
5.22 Kdo má právo z vadného plnění, náleží mu i náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva. Neuplatní-li však kupující právo na náhradu do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu, soud právo nepřizná, pokud prodávající namítne, že právo na náhradu nebylo uplatněno včas.
5.23 Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.
5.24 Prodávající či jiná osoba může kupujícímu poskytnout nad rámec jeho zákonných práv z vadného plnění také záruku za kvalitu služeb.
6.1 Kupující nabývá právo užití služeb zaplacením celé či částečné kupní ceny služeb, je-li tak dohodnuto mezi kupujícím a prodávajícím.
6.2 Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1 písm. n) občanského zákoníku.
6.3 Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické pošty. Stížnosti je možné zasílat na elektronickou adresu prodávajícího. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího. Jiná pravidla vyřizování stížností nejsou prodávajícím stanovena.
6.4 K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z rámcové smlouvy.
6.5 Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
6.6 Kupující se může obrátit se stížností na orgán dohledu nebo státního dozoru. Prodávající je oprávněn k prodeji služeb na základě živnostenského oprávnění, certifikátů, nebo navázaním obchodní spolupráce s přímými poskytovateli služeb. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním občanského zákoníku a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
6.7 Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
7.1 Kupujícímu může být doručováno na elektronickou adresu kupujícího.
8.1 Pokud vztah založený rámcovou smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Volbou práva podle předchozí věty není kupující, který je spotřebitelem, zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit, a jež by se v případě neexistence volby práva jinak použila dle ustanovení čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I).
8.2 Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.
8.3 Rámcová či kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
8.4 Přílohu obchodních podmínek netvoří vzorový formulář pro odstoupení od rámcové smlouvy. V takovémto případě je vzorový formulář pro odstoupení od rámcové smlouvy na vyžádání u kupujícího po domluvě a konzultaci kupujícího s prodávajícím, formou internetové pošty, písemně na sídlo či pobočku prodávajícího, nebo telefonicky.
8.5 Kontaktní údaje prodávajícího: adresa sídla: Spálená 480/1, Brno, 602 00, adresa elektronické pošty: info@cennesluzby.cz, telefon: +420607790539. Prodávající neposkytuje jiný prostředek on-line komunikace.
V Brně dne 25.1.2023