Projekt EnergyMan vznikl na podporu klientů, pro jejich snadnější využívání služeb v energiích.
Fotovoltaika je obor techniky, který se zabývá využitím energie slunečního záření pro výrobu elektrické energie.
Jsou alternativním zdrojem výroby tepla. Efektivně nahrazují systémy vytápění plynem, tuhými palivy a elektřinou.
Projekt EnergyMan vznikl na podporu klientů, pro jejich snadnější využívání služeb v energiích.
V zastoupení si tak klienti mohou nechat dopřát kompletní řešení na míru. Od právní ochrany až po následný servis v dodávkách energií. Počínaje smlouvou o připojení, přes dodávku a zajištění dlouhodobého servisu.
Ke svým klientům přistupujeme individuálně a budujeme dlouhodobé vztahy.
Služba EnnergyMan vznikla na podporu nastavení proklientského přístupu v energetice. Po téměř 19 letech uvolněného obchodu v energiích je energetika i po celostátním dohledu – ( regulaci ) od 1.1.2024, stále zatížená na podvody a nekalé praktiky. Váš EnergyMan je poradce, který se zaměřuje výhradně na péči o vaše odběry elektřiny a plynu od smlouvy o připojení, až po právní ochranu a kompletní servis v energiích.
EnergyMan nepracuje výhradně pro určité dodavatele, nebo jejich zprostředkovatele. Ponechává si výhradní právo zůstat samostatným. Důvodem a výsledkem je tak vytvoření maximálního potenciálu pro hájení vašich práv a zajišťování servisu.
Tato služba se zabývá primárně řešením aukčních společností, porušováním smluvních podmínek dodavatelů energií, reklamacemi fakturací a dalšími případy, které by měli za následek poškození klienta vlivem nekalých praktik, nemorálního jednání se zákazníky.
Tato služba je hrazená formou jednorázových nákladů na řízení a řešení konkrétního případu v zastoupení klienta, nebo formou rámcové smlouvy v zastoupení klienta na dobu určitou. Podle domluvy a potřeb servisu, po osobní konzultaci.
Při domluvě na podpisu o zastupování se souhlasem klienta je třeba stvrdit záznamem z jednání audio, nebo písemnou formou tyto podmínky:
• Klient se zavazuje, že bude v komunikaci s poradcem – (součinný) a podávat mu veškeré informace o příchozí písemné i e-mailové korespondenci týkající se energií. Dále podávat informace o příchozích hovorech z energetického odvětví.
• Klient se zavazuje nepodnikat samostatně jakékoliv kroky, které by měli za následek změny týkající se jeho odběru energií – (najímat, či svěřovat péči o servis jeho OM do rukou dalších osob, či firem, nevypovídat jakékoliv smlouvy, neposílat žádosti dodavatelům, neprodlužovat smlouvy na dodávku energií, či podepisovat nové smlouvy ad.)
Vysvětlení: Za těchto okolností a splněných podmínek mezi klientem a jeho poradcem, je poradce schopen garantovat klientovi 100% vyřešení případu a servisu, bez jakékoliv újmy, řádně, spravedlivě a v zájmu klienta.